TWORZENIE STRATEGII MARKETINGOWEJ
Strategia marketingowa ma na celu określenie planu działania i celów jakie chce osiągąć firma w konkretnym przedziale czasowym tak, aby zmaksymalizować zyski przedsiębiorstwa.
Co powinna zawierać strategia marketingowa?
Cele marketingowe
Określamy jakie cele chce osiągnąć firma. Wśród najczęściej spotykanych celów są: zwiększenie świadomości marki, większa sprzedaż, pozyskanie nowych kontaktów, wejście na rynek zagraniczny, itp.
Grupę docelową
Obowiązkiem każdej firmy jest znajomość grupy odbiorców do których kierowana jest oferta. Najważniejsze z nich to określenie: wieku, płci, miejsca zamieszkania, zainteresowań, decyzji zakupowych, czy stylu życia.
Analizę konkurencji
Bardzo istotnym elementem przy tworzeniu staregii marketingowej jest analiza konkurencji. Pozwala to na poznanie mocnych i słabych strony konkurencji. Dzięki temu przedsiębiorstwo jest w stanie przygotować ofertę ciekawszą niż ta obecna już na rynku.
Kanały komunikacji
Kolejnym istotnym elementem jest wybór platform, które zostaną wykorzystywane w działaniach marketingowych. Możemy wyróżnić: kanały własne np. strona internetowa, kanały social media typu facebook, instagram, kanały płatne np. artykuły sponsorowane, oraz kanały bezpłatne typu fora internetowe.
Nie wiesz jak zacząć?
Z pomocą Twojej firmy przygotujemy strategię marketingową opartą na szczegółowej analizie przedsiębiorstwa. Każde przedsiębiorstwo ma inne oczekiwania, inną grupę odbiorczą czy całkowicie inne cele, naszym zadaniem jest przygotowanie strategii, która maksymalnie wykorzysta potencjał firmy i pozwoli na osiągnięcie sukcesu w jak najbardziej optymalnym czasie.
Jeżeli nie wiesz jak zabrać się za stworzenie skutecznej strategii marketingowej to jesteśmy do Twojej dyspozycji
Skontaktuj się z nami
DANE KONTAKTOWE
TELEFON: 570 866 116
E-MAIL: info@semnajawie.pl