REKLAMA FACEBOOK ADS I GOOGLE ADS

W dzisiejszych czasach praktycznie każda firma powinna reklamować się w Internecie. W przeciwieństwie do pozycjonowania (czyli zwiększenie widoczności domeny w bezpłatnych wynikach wyszukiwania na konkretne słowa kluczowe) reklama gwarantuje natychmiastowe wyświetlanie się strony w wyszukiwarce Google lub w mediach społecznościowych.  Oznacza to, że firma od samego początku ma szansę na dotarcie do potencjalnych Klientów,  przedstawienia im oferty i zbudowanie długofalowej relacji.

Jaka powinna być reklama w Internecie?

  • Dopasowana do Klienta

    Wyświetlamy reklamy osobom, które z największym prawdopodobieństwem wejdą w interakcje z naszą marką. Poznajemy Klienta marki i dobieramy sposób komunikacji. Dobrze dopasowana reklama to gwarancja osiągnięcia celu.

  • Dopasowana do platformy

    Reklama powinna być przystosowana do platformy na której jest wyświetlana. Inne wymagania mają social media np. Facebook, a jeszcze inne platforma Google. Każda platforma to również inna forma przekazu.

  • Przemyślana

    Kampania reklamowa powinna skupiać się na najważniejszych wartościach marki. Inny sposób komunikacji będzie w przypadku reklam budujących świadomość marki, a jeszcze inny w przypadku reklam remarketingowych (skierowana do osób, które już zapoznały się z marką).

  • Skuteczna

    Reklama powinna osiągać wyznaczone cele. W zależności od oczekiwań firmy, kampanie mogą być nastawione na cele typu: wyświetlenia, kliknięcia w reklamę, zasięg, sprzedaż, połączenia, wypełnienia formularza czy pobranie aplikacji.

  • Opłacalna

    Reklamy sprzedażowe są przygotowywane i optymalizowane w taki sposób, aby były opłacalne. Każda z nich opracowywane jest w taki sposób, aby zagwarantować zwrot z inwestycji.

Jak działamy?

Ustalenie odbiorcy i celu reklamy

Po poznaniu Klienta do którego ma trafiać reklama, skupiamy się na ustaleniu celu wyświetlanej reklamy. W zależności od oczekiwań Klienta przygotowujemy plan działania, sposób komunikacji i miejsce wyświetlania reklamy. Istotnym elementem jest również ustalenie budżetu i czasu trwania kampanii reklamowej.

Przygotowanie i wyświetlanie reklam

Po ustaleniu odbiorcy, miejsca wyświetlania, budżetu, czasu trwania i celu kampanii reklamowej przystępujemy do tworzenia kreacji wizualnej. Przygotowujemy teksty oraz zdjęcia, które zostaną wykorzystane w reklamie. Po akceptacji materiałów przez Klienta, tworzymy kampanie zgodne z wcześniejszymi ustaleniami. Podczas trwania kampanii cały czas nadzorujemy oraz optymalizujemy zestawy reklam, w celu osiągnięcia zadawalających wyników.

Przedstawienie wyników Klientowi

Po zakończonej kampanii reklamowej przygotowujemy raport z wykonanych przez nas działań i osiągniętych wynikach. Przedstawiamy również możliwości jakie daje kontynuowanie wyświetlania reklam, oraz w zależności od woli Klienta przygotowujemy plan działania na kolejne miesiące współpracy.

Nie wiesz jaka reklama będzie odpowiednia?

Jeżeli jeszcze nie wiesz, gdzie powinny wyświetlać się reklamy Twojej firmy to z miłą chęcią przygotujemy dla Ciebie plan działania. Wspólnie ustalimy do kogo powinna być kierowana reklama, jak powinna wyglądać i jakie cele osiągać. 

Nie wiesz czy masz wystarczający budżet?

Dobierzemy miejsce (platformę) wyświetlania reklam, harmonogram oraz lokalizację, aby jak najlepiej wykorzystać posiadany przez Ciebie budżet. W zależności od oczekiwań staramy się zaproponować rozwiązania najbardziej optymalne, które zadowolą nawet najbardziej wymagającego Klienta.

Porozmawiajmy o reklamie internetowej w Twojej firmie

Gdzie możesz się zareklamować?

Twitter

Youtube

Linkedin

Tik Tok

Facebook

Instagram

Pinterest

Google

Skontaktuj się z nami

DANE KONTAKTOWE

TELEFON: 570 866 116
E-MAIL: info@semnajawie.pl